Home / Públics / Aquesta setmana / Ja és aquí la Tamborinada 2016 (Barcelona)
Cartellera Jove

Ja és aquí la Tamborinada 2016 (Barcelona)

tamborinada2016

www.fundaciolaroda.cat/Tamborinada/

Diumenge 5 de juny, la Fundació La Roda presenta al Parc de la Ciutadella, la 39a edició d’aquesta gran festa familiar i gratuïta, que enguany commemora Els Pastorets i l’univers de Folch i Torres
En aquesta 39a edició, dedicada als Pastorets i l’univers de Folch i Torres, la Tamborinada 2016 serà una commemoració del centenari de la primera representació dels Pastorets i l’oportunitat de difondre l’extensa obra literària de l’autor català a través del joc, dels tallers i de la música.

Un cop més, la Tamborinada tornarà a ser un clar exemple de cultura, lleure i tradició, on més de 1.000 persones voluntàries que treballen durant tot l’any amb els infants als barris, proposa més de 40 espectacles d’animació infantil, pallassos, conta contes, mags, grups de cultura popular i al voltant de 60 tallers i jocs basats en la solidaritat, el respecte als altres i a l’entorn, l’educació i la creativitat.En aquesta 39a edició tornarem a fer una Tamborinada divertida, educativa i inclusiva, on la importància de la feina que fan les entitats d’educació en el lleure és protagonista.

PROGRAMA EN PDF

PROGRAMA ONLINE

On serà?

Al parc de la ciutadella

Com arribar-hi?

A la TAMBORINADA hi pots anar de moltes maneres, amb metro, amb bus, amb cotxe, caminant o a peu coix!!.
Nosaltres t’indiquem com pots arribar, ara solament queda que escullis el teu millor mitjà de transport.METRO: L1 – L4 Sortida Arc de triomf
AUTOBÚS: 14 – 39 – 40 – 41 – 42 – 51 – B25 – 141
FERROCARRILS DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA: L’estació més pròxima al Parc de la Ciutadella és Plaça Catalunya. Des d’aquí hi ha correspondència amb la Línia 1 per arribar a Arc de Triomf i 5 minuts xino-xano fins al Parc de la Ciutadella.
RENFE: R1 – R3 – R4
TRAMBESÓS: T4 parada CiutadellaMÉS INFORMACIÓTransports Metropolitans de Barcelona (metro, autobusos i funicular):
www.tmb.catTelèfon d’atenció al ciutadà: 902 075 027 Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya: www.fgc.catTel.: 93 205 15 15 Renfe: www.renfe.comTel.: 900 410 041
Rodem tots cap a la Tamborinada amb la Fundació La Roda!!!

Més informació:

Origen: Tamborinada

Sobre jove

Deixa un comentari

La seva adreça de correu electrònica no es publicarà.Els camps necessaris estan marcats *

*

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Tornar a dalt